sayang saya

sayang saya
LOVE U TILL SYURGA

Monday, April 18, 2011

                                  .................PART 1..................

9.4.2010 ,happy  banget tau my ANJE datang umah
dia dapat cuti 2 mggu . . akulah orang paling happy sbab lpas gak rindu aku kat sayang aku

ada lah dalam seminngu dapat berdating-datung [haha]
eii sangat rindu la weii . . now dia dah balik PULAPOL semula
humm . . makin berjauhan kitorang .
lepasni aku nak pi belajaq lagi. .
saia sayang awak AZIM


................................PART 2...............................


14.4.2010 . . genaplha hubungan aku ngan si dia 1 tahun
humm cepat jek masaa berlalu
terharu la weii. . apa pun aku nak sangat hidup bahagia ngan dia. .
love u darling . .


rindu sangat kat awak b . .
humm hari2 tgok pix awak. .
eiii x sabar nak tunngu awak abis training
nanti x lah merana saia ni. .hee
apa2 pun. .saia ada awak sorang jer kat ati nieyy. .




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.