sayang saya

sayang saya
LOVE U TILL SYURGA

Saturday, May 14, 2011

kawan-kawan di basic healthcare

30.4.2011
gi lah daftar kat kolej sime darby
dapat kunci hostel sekali
n then,twos pi letak barang kat umah tu lah
kat SERI IXORA .
masa pergi xder sape pun dalam umah .

3.4.2011
kembali semula ke hostel 
first masuk umah kenal ngan kak ABBIE
lembut jer orgnye+manje
masuklah dalam bilik 
tapi xder orang pun
tengok-tengok my roomate balik
nama dia BOT-BOT
orangnye happy go lucky jer
kelakar 
seronok lah dapat roomate gitu

4.4.2011
pagi2 lagi dah bangun
sebab nak kena tunggu bas
takutlah
sebab seorang diri jer tunggu kat guard
xder kawan

sampai kat kolej
membawa diri ini lah pergi mencari kawan-kawan
n then saya dapat kawan yang sangat-sangat
saya sayang
iaitu

*FATIN
*TIEQAH
*DEEBA
*KAK AZIE

masa tu belum kenal lagi ngan yang lain
muali hari tu saya memeber lah nagan diorang
sampai group kita mendapat nama 
LAMBONG GROUP
mungkin funny bagi korang
tapi ada cerita disebalik nama group ni.




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.