sayang saya

sayang saya
LOVE U TILL SYURGA

Friday, July 29, 2011

SAYA RINDU AWAK

ASSALAMUALAIKUM
humm rindu sangat kat awak b,semalam awak ada kol kan tapi x dengar la. .saya p pasar malam
sorie sangat2 .tapi nak sangat cakap ngan awak. .
saya x sihat ni.selsema pulak,

b nak tau sekarang ni sayang praktikal dah 5 hari dah. .4 hari kat umah org tua
dah habis  dah kat umah org tua
tadi kat tadika seri muda.

tapi kan syg,praktikal lagi penat :)
syg praktikal kat balai polis travers kan2 ?
sayang tau x,saya syg ,rindu,eiii macam2 lagilah. .tak tau nak cakap cane ag daa.
bila kita nak berjumpa kan sayangg. .

saya selalu bukak page PULAPOL
sebab nak tau perkembangan awak kat sana
adakah benar awak passing out bulan 9 ??
oh NO!!! 
tanak !!!kenapa lambat sangat. .
hmm. . malam ni syg tepon lagi ea??
rindu sangat2 tau :'(

i love u syg <3
MWAHHH! ! ! ! !

MENUNGGU DIRIMU SAYANG

MISS U SO MUCH ! ! ! 



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.